Conform Europese richtlijnen bieden wij 2 jaar garantie op onze producten (je blijft als consument recht houden op de wettelijke garantie). Mocht er iets mankeren aan het product dat je bij ons hebt gekocht, dan verzoeken wij je vriendelijk contact op te nemen met de klantenservice via info@tegelvast.nl. Wij vragen dan om een korte uitleg van het probleem en, als dat nodig is, om een paar foto’s. Onze klantenservice medewerkers zullen vervolgens proberen tot een passende oplossing met jou te komen.
Hoe werkt het retourproces bij ons?
Toch niet blij met je aankoop? Je kan alle artikelen die je bij ons gekocht hebt binnen 14 dagen bij ons retourneren en/of ruilen. De voorwaarden omtrent het retourneren en/of ruilen lees je hieronder.
14 dagen bedenktermijn
Retourneren en/of ruilen is mogelijk wanneer je de retourzending binnen 14 dagen na ontvangst bij ons aanmeldt en het product vervolgens binnen 14 dagen naar ons heeft terug gestuurd. De instructies van dit retourproces kun je vinden op deze pagina. Retourzendingen zijn voor risico van de koper. Dit houdt in dat Tegelvast niet aansprakelijk is voor het beschadigen of zoekraken van retour gestuurde artikelen. Wij raden dan ook aan om voor ons aangewezen retourproces te kiezen.
Wij ontvangen de retourzending graag in originele staat en verpakking (indien redelijkerwijs mogelijk). Wij accepteren alleen ongeopende c.q. niet gebruikte artikelen retour. Als het product namelijk schade heeft opgelopen, dan ben je als klant aansprakelijk voor deze waardevermindering.
Retourneren
Voor artikelen die op de juiste wijze geretourneerd zijn, komt de betalingsverplichting te vervallen of wordt het door jou betaalde aankoopbedrag teruggestort op uw rekening. (Porto)kosten aangaande de retourzending zijn voor eigen rekening.
Terugbetaling
Het aankoopbedrag wordt zo spoedig mogelijk, en uiterlijk binnen 14 dagen na aanmelding, op je rekening terug gestort. Nadat het product retour is ontvangen en gecontroleerd. Op voorwaarde dat het product retour is ontvangen of dat je kunt aantonen het product te hebben verzonden.
Retourproces Tegelvast
Stap 1.
Bij een foutieve levering, of wanneer je niet tevreden bent met het product, stuur je een email met informatie over het probleem en met vermelding van het bestelnummer naar info@tegelvast.nl.
Stap 2.
Wij zullen je een e-mail terugsturen met daarin een retourlabel. Hetgeen je retour stuurt kan samen met de factuur of pakbon die je van ons hebt ontvangen in één pakket gestopt worden. De factuur is niet verplicht, maar dit draagt wel bij aan snelle afhandeling van je retour aanvraag.
Stap 3.
Vervolgens stuur je het product binnen 14 kalenderdagen retour naar:
Tegelvast.nl
Doctor A.F. Philipsweg 3
9403 AC Assen
Als je iets retour stuurt, zou je dan zo vriendelijk willen zijn om het in de originele verpakking terug te sturen? We gaan je retour zending niet weigeren als je dit niet doet, maar met de originele verpakking maak je ons erg blij.
Stap 4.
Conform de Algemene Voorwaarden Thuiswinkel betalen wij het volledige aankoopbedrag zo spoedig mogelijk terug.
Hoewel wij geen retourzendingen weigeren die op andere wijze (dan zoals boven beschreven) bij ons binnen zijn gekomen, vragen wij je vriendelijk doch dringend om retourzendingen eerst bij ons te melden. Mocht je nog vragen hebben dan verwijzen wij je door naar de contact pagina